Sunday, August 2, 2009

Bisaya Djoks

Husband (hubog): Darling, atong CR ba mora'g gi-abat.
Wife: Ngano man?
Husband: Kay kada abli nako sa door, musiga ang suga.
Wife: Animal ka! Ikaw diay nangihi sa fridge.
-------
Tikya: Dad, ganahan gyud ka sa akong boyfriend?
Dad: Dato ba siya?
Tikya: Pareho gyud mong mga lalake no? Mao pud na
ang iyang gipangutana about nimo.
-------
Prayer before meals in Bisaya:
Bless this food, ako fod, siya fod, sila fod, aron
ang pagkaon ma-afod-afod ug ang sud-an mapa-igo fod
hangtud among ngipon mafodfod.
-------
Traffic cop examining license of Tikya: Mao ni tunay
nga retrato, claro ang mga kunot. Di pareho anang
ubang babaye ga paritoke.
Tikya: Bugalbogalon. Ako man nang thumbmark.
-------
Dili na kinahanglan nga magpakabitoon ka pa aron
maila. Sakto na nga usa ikaw ka aninipot basta
gasiga kanunay ang lubot.
-------
Mga Bisaya'y di ko maintindihan. Inglis nang isda --
pis; nang mukha -- pis; nang pandikit -- pis; nang
kapayapaan -- pis; tinanong pa ako kung saan ako
nakatera -- Pis I or Pis II.
------
Lawyer examining witness on a vehicle accident:
Where were you sitting when the impact came?
Court interpreter to witness: Asa ka man naglingkod
sa pag-abot sa impacto?
------
Asawa: Hon, bisan taas na imong edad, nakapaanak pa ka.
Bana: Super engine gud ni.
Asawa: Ipa check-up na.
Bana: Ngano man?
Asawa: Smoke belching! Itom kaayong bata.
------
Anak: Unsay iskalator, tay?
Tatay: Hagdan saka kanaog.
Anak: Kanang elevator?
Tatay: Kahon sakyan pasaka kanaog.
Anak: Calculator, tay?
Tatay: Kana, wa pa ko kasakay.
------
Himatyon nga bana: Day, Inig ka matay nako, minyo-i baya si Pedro ha?
Asawa: Ngano man imong kong paminyo-on ni Pedro nga imong man siyang kontra?
Bana: Haron mag-antos sab siya ug makabalos na gyud ko.
-------
Na-ay iro. Bright ka-ayo. Ingnon 2 + 2, motobag dayon siya 4 ka aw-aw.
Nakahibalo ang silingan, gipangutana... 2 milyon + 2 milyon. Hangtod karon,
sigue pa siyag aw-aw. Niwang na ka-ayo.


KATAWA PUD DIHA!!!!

No comments: